Amsterdam,
31
januari
2013
|
16:30
Europe/Amsterdam

TMG wint Chocomel pitch

Tijdens het Branded Content Event van 31 januari is TMG als Branded Content pitch winnaar uitgekozen door FrieslandCampina. Op basis van een contentbriefing van FrieslandCampina heeft TMG gepitcht voor Chocomel. De pitch ging tussen Sanoma Media/SBS, Microsoft en TMG.

De vraag van FrieslandCampina was: Ontwikkel een branded content concept waarmee we door het hele jaar heen het drinken van koude Chocomel bij volwassenen stimuleren. Vanuit TMG hebben Niels Vrijhoeven, Mark Beuving en Walter Smetsers aan de pitch gewerkt. FrieslandCampina heeft aangegeven met het concept verder te willen. 

@inkido: Niet bang zijn voor je eigen kracht, Chocomel drink je gewoon graag in je eentje. Benut het! Goed verhaal van #tmg! #BCE2013

Het concept bleek zo aan te spreken dat TMG door de zaal unaniem als winnaar is gekozen.

@JanvanderS: Ongeloofelijk dat TMG Cchocomel pitch door de zaal UNANIEM is verkozen. De andere waren ook mooi, maar waarde geeft de doorslag. #BCE2013