Amsterdam,
04
april
2012
|
15:11
Europe/Amsterdam

Tweede editie Mobile Media & Marketing Awards tijdens Mobile Convention

Inzenden Cases geopend

De Mobile Media & Marketing Awards (MMMA) is de jaarlijkse award-show voor de mobiele industrie in Nederland. Tijdens de MMMA worden de beste voorbeelden van mobile marketing, mobile publishing en van mobiele bedrijfs-toepassingen beoordeeld en beloond, door een onafhankelijke vakjury.

MMMA
De MMMA is dit jaar op dinsdag 8 mei 2012 om 16.00 uur in de Beurs van Berlage het slotprogramma van de Mobile Convention. De MMMA is een initiatief van MobGen en Telegraaf Media Nederland, met als doel succesvolle mobiele initiatieven de aandacht te geven die ze verdienen. Vorig jaar waren de winnaars: KLM, Albert Heijn, Autoweek, Audi, Rabobank en Buienradar.

Cases inzenden
Voor de MMMA 2012 kunnen vanaf nu cases worden ingezonden door adverteerders, uitgevers, bureaus en andere organisaties. Er zijn geen kosten verbonden aan de inschrijving. Voor vijf verschillende categorieën kan er werk worden ingezonden:

  • Best Mobile Advertising Campaign
  • Best Mobile Interaction Platform
  • Advertisers
  • Best Mobile Interaction Platform
  • Publishers/broadcasters
  • Mobile Marketer of the Year
  • Best Mobile Business Platform

Voor iedere categorie is een vakjury samengesteld, bestaande uit drie onpartijdige (mobiele) experts die op een objectieve manier alle cases beoordelen aan de hand van strenge criteria. Deze vakjury selecteert uit alle inzendingen binnen een categorie maximaal vijf nominaties. Uit deze nominaties kiest de MMMA hoofdjury de uiteindelijke winnaars van de MMMA 2012. De hoofdjury bestaat dit jaar uit Jan Driessen (BVA), Joris van Heukelom (IAB Nederland), Lot Keijzer (LinkedIn), Sander Kranenburg (PwC) en Gijs Vroom (Emerce). Juryvoorzitter is Frank Eijken.

Deadline voor de inzending is maandag 24 april 2012, 12.00 uur, via http://www.mmma.nl/