Amsterdam,
09
juni
2011
|
17:42
Europe/Amsterdam

Uitreiking VROUW Awards 2011

Irene Moors heeft vanmiddag de VROUW Award ontvangen. Zij werd bekroond voor haar goede werk voor de stichting KiKa (Kinderen Kankervrij). De VROUW Awards werden uitgereikt door Daphne Deckers onder toeziend oog van ruim 250 aanwezigen.
De VROUW Awards - een initiatief van het multimediale platform VROUW van Telegraaf Media Nederland – worden uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en bekende Nederlandse ambassadrices van goede doelen. Producten die o.a. in de prijzen vielen zijn Volume Million Lashes Mascara van L’Oréal Paris in de categorie Beauty en Hunkemöller Shapewear in de categorie Mode.

De vakjury
De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Mari van de Ven, Addy van den Krommenacker, Mathijs Vrieze en Duco Bauwens.

Ruim 17.500 VROUW lezeressen
Na de vakjury was het de beurt aan de lezeressen van VROUW en bezoekers van de site Vrouw.nl. Ruim 17.500 vrouwen hebben online hun stem uitgebracht en zij hebben bepaald wie de uiteindelijke winnaars zijn van de VROUW Awards. Stemmers maakten kans op prachtige prijzen met als hoofdprijs een Ford Ka.

De winnaars
Categorie Beauty
Make-up: L’Oréal – Volume Million Lashes Mascara
Gezichts- en lichaamsverzorging: Dove – Visible Care Renewing douchecrème
Haarverzorging: Dove – Repair Therapy shampoo en conditioner

Categorie Mode
Kleding: Vero Moda – Very
Lingerie: Hunkemöller - Shapewear
Accessoires: HEMA – Accessoires

Categorie Food
Eten: Arla – Halfvolle biologische vanille yoghurt
Drinken: Pickwick – Kruiden wellness
Tussendoortjes: Lu Time Out – Krokante graanrepen

Categorie Gezond & Fit
Wellness: Thermen Bussloo
Lijf & Balans: Becel – Brood volkoren -40% zout

Huishoudelijk product: iRobot – Roomba stofzuigerrobot
Reclamecampagne: Optimel -  Het mooiste gewicht is evenwicht
Winkelketen: HEMA
Online winkel: Wehkamp.nl
Awareness: H&M Ecologische lijn Consious Collection
Ambassadeur Goed Doel: Irene Moors voor KiKa Kinderen Kankervrij