Amsterdam,
20
oktober
2009
|
14:09
Europe/Amsterdam

Van crisis niets te merken op het Careerevent

Van de huidige economische situatie is niets te merken op het grootste carrière-evenement in het najaar: het Careerevent presenteert op 29 en 30 oktober in de Jaarbeurs Utrecht honderden vacatures en meer dan 130 bedrijven.

Middels een multimediale campagne raadt een Carrièrecoach duizenden hoogopgeleide studenten, starters en professionals aan naar het Careerevent te komen om in gesprek te gaan met deze interessante werkgevers. Bovendien stelt hij een persoonlijk programma samen, geeft relevante tips en wijst bezoekers op inhoudelijke workshops als ‘Speedreading’ van Mark Tichelaar en ‘Riskmanagement met Boerenverstand’ van Gerrit Zalm. Kijk voor het complete tweedaagse programma op www.careerevent.nl
De Carrièrecoach bereikt hoogopgeleid talent middels een landelijke campagne met diverse mediakanalen: televisie, radio, outdoor, print, online, inschool promotion, LinkedIn, Hyves, Twitter en direct marke-ting. De grootschalige campagne is reeds losgebarsten en bepaalt op veel locaties het straatbeeld.

Op het Careerevent maken vijf bezoekers kans om een reallife coach te winnen. Een jaar lang kunnen zij terugvallen op een persoonlijke carrièrecoach van adviesbu-reau LTP ter waarde van € 2.500. Kijk voor meer informatie over de Win een coach actie op www.careerevent.nl/wineencoach
Om de belangstelling van professionals te wekken organiseert het Careerevent in samenwerking met Junior Chamber International het allereerste professional congres: "Het nieuwe leiderschap". Een inhoudelijk programma dat expliciet is samengesteld door en voor professionals: mannen en vrouwen die toe zijn aan een volgende stap in hun carrière. In een één uur durend debat onder leiding van Roderick Veelo worden professionals uitgedaagd in debat te treden met CEO’s met onder wie investeerder en ondernemer Annemarie van Gaal. Naast het debat vinden er inhoudelijke parallelsessies plaats over onder andere timemanagement, authenticiteit en coaching, zelfinzicht en netwerken.

Het Careerevent wordt georganiseerd door Nobiles Media (onderdeel van Telegraaf Media Nederland). Het evenement vindt in het voor- en najaar plaats in de Jaarbeurs Utrecht en richt zich primair op hoogopgeleide studenten, starters en professionals met een economische, technische, ICT en juridische achtergrond. Bezoekers treffen vele werkgevers en kunnen deelnemen aan een interessant inhoudelijk programma. Het Careerevent heeft een massamediaal bereik als onderdeel van Telegraaf Media Nederland met Nobiles Media, Sp!ts, Vacaturekrant.nl, De Telegraaf, Yourfuture.tv, Carp.nl, HDC Media, Holland Combinatie en Sky Radio.