Amsterdam,
14
september
2016
|
09:15
Europe/Amsterdam

Fit de herfst in met VROUW Stappen Challenge

Uit recent onderzoek op VROUW.nl is gebleken dat 20% van de lezeressen regelmatig wandelt en dat hiervan ruim 40% dit doet om fitter te worden en te blijven. Ook de deelnemers van de succesvolle VROUW ‘Lekker in je vel’-challenge van begin dit jaar zien een nieuwe uitdaging gericht op wandelen wel zitten. Dat zei maar liefst 70% van de ondervraagden. Reden genoeg voor VROUW om op 1 oktober te starten met de Stappen Challenge.

Tijdens de VROUW Stappen Challenge worden deelnemers uitgedaagd de gehele maand oktober dagelijks 10.000 stappen te zetten; de aanbevolen hoeveelheid stappen voor een gezonde volwassene.

Persoonlijke dashboard

Om de uitdaging vol te kunnen houden, geeft VROUW iedere deelnemer toegang tot een persoonlijke pagina op haar website. Hier kan de voortgang worden bijgehouden en de behaalde digitale medailles worden ingezien. Ook is er gedurende de challenge een heuse stappencompetitie, waarbij een fitness tracker te winnen is die dagelijks calorieën en beweging bijhoudt. Bovendien staan een stappencoach en experts op het gebied van wandelen, voeding en psychologie paraat voor advies.

Naast dat er halverwege de uitdaging kan worden deelgenomen aan de Amsterdam City Walk, ontvangen de 'challengers' dagelijks een mooie wandelroute in hun mailbox. Hiervoor heeft VROUW de samenwerking gezocht met onder andere Natuurmonumenten en de Koninklijke Wandel Bond Nederland.

Inschrijven is mogelijk tot 28 september op vrouw.nl/stappenchallenge, 1 oktober starten alle deelnemers gezamenlijk met de uitdaging.

Over VROUW

VROUW is het platform van TMG, waar het magazine VROUW, VROUW.nl, de krantenpagina VROUW in De Telegraaf, de wekelijkse nieuwsbrief en de in de losse verkoop verkrijgbare VROUW glossy onder vallen. VROUW magazine bereikt maar liefst 1,1 miljoen Nederlanders, voornamelijk vrouwen (87%) en VROUW.nl heeft maandelijks meer dan 2 miljoen unieke bezoekers. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Contactpersoon
photo:Elske  van der Velden
Elske van der Velden
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws