Amsterdam,
11
december
2015
|
08:30
Europe/Amsterdam

Herman den Blijker gasthoofdredacteur van VROUW

Komend weekend is Herman den Blijker voor één keer chef van VROUW. Koken en televisie maken kon hij al, maar nu mag hij ook bladenmaken aan zijn CV toevoegen. Onder zijn unieke leiding ontstond een bijzondere editie van VROUW magazine.

Herman kwam speciaal voor Chantal Janzen naar Amsterdam. Geërgerd door het verkeer verscheen hij met een bak herrie in de hoofdstad om vervolgens compleet te smelten voor Chantal’s charme. Hij is onstuimig, springt van de hak op de tak en is luid. Zij juist rustig, gefocust en ingetogen. Hun chemie is bijzonder. De registratie van het openhartige gesprek dat zij hadden over onzekerheden, talent, gezin, werkdruk en nog veel meer lees je in VROUW nummer 51.

VROUW magazine nummer 51 is vanaf vrijdag 11 december te lezen door abonnees van De Telegraaf en vanaf zaterdag 12 december te verkrijgen bij De Telegraaf.

Verder helpt Herman vier lezeressen om een heerlijk kerstgerecht te maken met gangbare ingrediënten, showt hij samen met zijn zoon Matz wintermode die ook de grotere man kan dragen, doet zijn vrouw Jacqueline een boekje open over hoe het nou is om samen met hem te leven én biecht hij zelf op waarom hij af en toe vreemdgaat van zijn dieet.

VROUW is het platform van TMG, waar het weekendmagazine VROUW, www.vrouw.nl, de krantenpagina VROUW in De Telegraaf, de wekelijkse nieuwsbrief en de in de losse verkoop verkrijgbare VROUW glossy onder vallen. VROUW magazine bereikt maar liefst 1,4 miljoen Nederlanders, voornamelijk vrouwen (87%). Alle media van VROUW bereiken bij elkaar in totaal 2 miljoen vrouwen. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van TMG.

TMG is één van de grootste Nederlandse mediagroepen met leidende marktposities in dagbladen, magazines, online media en radio