Amsterdam,
17
mei
2016
|
17:35
Europe/Amsterdam

International Fashion Week BV onderdeel van Telegraaf Media Groep

TMG is onlangs volledig eigenaar geworden van International Fashion Week BV, de organisatie achter het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Dit werd bekend gemaakt tijdens de presentatie van het programma voor de zomereditie van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam.

De ambitie van TMG is om door een bundeling van kennis, krachten, netwerken, creativiteit en mediapower de beleving van fashion in de breedste zin een stevige impuls te geven. Het event en het door TMG te ontwikkelen gelijknamige online platform over de Nederlandse mode-industrie, fashionweek.nl, is een verrijking voor het portfolio van TMG. TMG krijgt bovendien toegang tot unieke en visueel zeer aantrekkelijke content die via diverse TMG-merken haar weg naar een breed en groot publiek kan vinden.

Voor het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam betekent het in één klap een verveelvoudiging van haar bereik en daarmee een enorm en welverdiend podium voor de Nederlandse mode. De 25ste editie van de halfjaarlijkse modeweek zal in het teken staan van jong talent.