Amsterdam,
20
juli
2017
|
10:30
Europe/Amsterdam

TMG verkoopt International Fashion Week BV

Telegraaf Media Groep (“TMG”) heeft besloten tot de verkoop van International Fashion Week BV, de organisatie achter het halfjaarlijkse event Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam en het modeplatform fashionweek.nl. TMG is sinds 2016 eigenaar van International Fashion Week BV. Amsterdam FashionWeek is de afgelopen periode binnen TMG verder geprofessionaliseerd; het nieuwe online platform fashionweek.nl is geïntroduceerd en een aantal goed ontvangen edities van Amsterdam FashionWeek heeft plaatsgevonden. Amsterdam FashionWeek voldoet echter niet aan de rendementseisen van TMG waardoor TMG het nu wil vervreemden.

Over Telegraaf Media Groep
Telegraaf Media Groep N.V. (TMG) is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé en VROUW; het online videoplatform Telegraaf VNDG; regionale dagbladen zoals het Noordhollands Dagblad en De Gooi- en Eemlander; digitale merken zoals GeenStijl, Dumpert en Gaspedaal; Classic FM en - via een strategische samenwerking met Talpa - de landelijke radiozenders Sky Radio, Radio Veronica, Radio 538 en Radio 10. Daarnaast hebben we merken en titels die zich richten op entertainment of e-commerce (o.a. GroupDeal). Via Keesing Media Group zijn we marktleider in Europa in puzzelbladen. De missie van TMG is om consumenten 24 uur per dag, 7 dagen per week te voorzien van hoogwaardige, gepersonaliseerde en relevante content op het gebied van nieuws, sport en entertainment, via alle denkbare distributievormen. Voor meer informatie over TMG ga naar www.tmg.nl.

Woordvoering (uitsluitend voor media/journalisten)
TMG Corporate Communicatie
(uitsluitend voor media /journalisten)
+31 88 824 0800
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws